تبلیغات

دانلود کتاب آموزش تصویری ویندوز 8

دانلود کتاب آموزش تصویری ویندوز 8

ویندوز 8‎

نام کتاب :  آموزش تصویری ویندوز 8

نویسنده :  حمید شجاعی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  107

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  5,780  کیلوبایت

توضیحات :  ویندوز 8 مبتنی بر همان  Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در  Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷ با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.  کتاب آموزش ویندوز 8 کتاب بسیار کامل و جامع در زمینه آموزش فارسی و تصویری برای تشریح قابلیت و ترفندهای ویندوز ۸ با زبان ساده است. در این کتاب نحوه کار با ویندوز و همچنین ترفندهای بسیار کاربردی در خصوص مشکلات و تغییرات موجود همچون حذف دکمه START ارائه کرده است

 

دانلود

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۵:۲۸

If you would like to take a good deal from this piece of writing then you have to apply such methods to your won web site.

dan9wilkinson17.jimdo.com  ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۰:۴۲:۳۳

This is a very good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very precise info… Thanks for sharing this one. A must read article!