تبلیغات

نرم افزار خودآموز تصویری فارسی ویندوز هفت

نرم افزار خودآموز تصویری فارسی ویندوز هفت

نرم افزار خودآموز تصویری فارسی ویندوز هفت Teach Yourself VISUALLY Farsi Windows 7

خودآموز تصویری فارسی ویندوز هفت Teach Yourself VISUALLY Farsi Windows 7

خودآموز تصویری فارسی ویندوز هفت Teach Yourself VISUALLY Farsi Windows 7

 

اگر قصد دارید مطالب درستی را به درستی فرابگیرید ، با همراه شوید.راسخون بهترین ها را برای شما اماده می کند.
اگر می خواهید با سیستم عاملی که روی دستگاه خود نصب کرده اید آشنا شوید و از امکانات آن به درستی استفاده کنید این کتاب به شما کمک شایانی خواهد نمود.مطالب این کتاب به ساده ترین روش ممکن ، مطالب را بیان نموده است.ممکن است خیلی از موارد این کتاب را حتی افرادی که زیاد با رایانه کار می کنند نیز ندانند.
برای فراگیری یک موضوع ، مهم است که مطالب را از پایه و بصورت مرحله به مرحله یاد بگیرید.به دلیل اینکه در تالیف کتاب سعی شده است که کلیه موارد در عین یکپارچگی از وابستگی به دور باشند ، بنابراین از ویژگی های این کتاب این است که در اکثر موارد اگر بخواهید فقط بخش هایی از آن را مطالعه کنید ، نیاز نیست حتما بخش هایی را به عنوان پیش نیاز مطالعه کنید، کافی است به بخش موردنظر مراجـعه کنید و آن مطلب را مطالعه نمایید.
مطالـعه این کتـاب برای نوجـوانان ، جوانان هم که حتما یک رایـانه شـخـصی دارند ، مفیـد است. زیرا می توانند بـسیاری از نیاز های خود برای کار با دسـتگاه و سیستم عامل را رفع کنند.

نکته :

- این کتاب ترجمه فارسی روان کتاب Teach Yourself VISUALLY Farsi Windows 7 می باشد.که نسخه انگیلیسی آن در سایت قبلا قرار داده شده است.

این کتاب به روش ابتدا مطالعه و سپس خرید عرضه گردیده است. در صورت تمایل به کمک به مترجم اینجا را کلیککنید.

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...