تبلیغات

ایسر کامپیوترهای بدون کیس لمسی مبتنی بر ویندوز ۸ خود را معرفی کرد

ایسر کامپیوترهای بدون کیس لمسی مبتنی بر ویندوز ۸ خود را معرفی کرد


ایسر کامپیوترهای بدون کیس لمسی مبتنی بر ویندوز ۸

خود را معرفی کرد

 
کامپیوتر بدون کیس ایسر
کامپیوتر بدون کیس ایسر

ایسر زمان عرضه و قیمت دو کامپیوتر بدون کیس و لمسی 5600U و 7600U را اعلام کرد. این دو کامپیوتر بدون کیس (all-in-one) اولین بار در نمایشگاه Computex 2012 معرفی شدند. 5600U مجهز به نمایشگر ۲۳ اینچ، پردازنده Core i5 و ۸ گیگابایت حافظه RAM بوده و قیمت آن نیز از ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود. این کامپیوتر قرار است در ۵ آبان ماه به همراه دیگر ابزارهای مجهز به ویندوز ۸وارد بازار شود.

5600U با مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی وارد بازار خواهد شد اما مدل ۹۹۹ دلاری آن دارای پردازنده Core i5 3110M، گرافیک Intel HD یکپارچه شده، ۸ گیگابایت حافظه رم DDR3 و دیسک سخت یک ترابایتی است.

کامپیوتر بدون کیس ۲۷ اینچی 7600U که در اواخر امسال و با قیمت حداقل ۱۸۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد، مجهز به پردازنده سریعتر Core i5 3210M، گرافیک مستقل Nvidia GT640M 2GB است. این مدل نیز دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و دیسک سخت یک ترابایتی است.

A7600U Lstand-23 gallery post

طراحی پایه این کامپیوترهای بدون کیس به نحوی است که به راحتی می‌توان زاویه نمایشگر را تا ۹۰ درجه تغییر داد یا حتی آن را بصورت کامل برروی سطح میز خواباند.

نکته جذاب در مورد این کامپیوترهای بدون کیس صفحه چندلمسی آنها است که لذت استفاده از ویندوز ۸ را چندین برابر می‌کند. هر دو نمایشگر ۲۳ و ۲۷ اینچ این کامپیوترها دارای رزولوشن 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

A7600U Lstand-18 gallery post

اگر کاربر نیازی به صفحه لمسی نداشته باشد می‌تواند این کامپیوتر را با مدل‌های T232HL و T272HL و با قیمت های ارزان‌تر ۴۹۹ و ۶۹۹ دلار خریداری کند.

 

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...