تبلیغات

روش نصب درایورهای صدا و کارت گرافیک در ویندوز ۸ + آموزش

روش نصب درایورهای صدا و کارت گرافیک در ویندوز ۸ + آموزش

 

 

 

 

روش نصب درایورهای صدا و کارت گرافیک در ویندوز ۸ + آموزش

 

به دو روش می‌توانید درایورها را نصب کنید. اولین روش استفاده از راه‌انداز یا DVD مادربورد می‌باشد.

 

 

لازم است بدانید که به دو روش می‌توانید درایورها را نصب کنید. اولین روش استفاده از راه‌انداز یا DVD مادربورد می‌باشد. کافی است DVD را داخل اپتیکال درایو قرار داده و اجازه بدهید که صفحه Autorun نمایش داده شود.

این صفحه در مادربوردهای جدید بهینه شده و دیگر نیازی نیست که به صورت تک تک هر درایور نصب شود. گزینه Install All را انتخاب کرده تا تمام درایورها نصب شود. در غیر این صورت باید به صورت تک تک روی هر گزینه کلیک کرده و درایورها را نصب کنید.

روش بعدی استفاده از صفحه Device Manager می‌باشد. قبل از استفاده از این صفحه باید آیکن‌های دسکتاپ را فعال کنید. برای انجام این کار وسط صفحه کلیک راست کرده و گزینه Personalize را انتخاب کنید. یک سری پیوند در سمت چپ وجود دارد.

روی گزینه Change Desktop Icons کلیک کنید. در صفحه بعدی می‌توانید گزینه‌هایی را که می‌خواهید روی دسکتاپ نمایش داده شود، تیک بزنید. برای نصب درایور با استفاده از روش دوم روی Computer کلیک راست کرده و گزینه Manage را انتخاب کنید. چند لحظه‌ای صبر کنید تا صفحه Computer Management نمایش داده شود. در سمت چپ یک سری پیوند وجود دارد، روی گزینه Device Manager کلیک کنید.

در این قسمت درایورهایی که نصب نشده است با علامت سوال زرد رنگ مشخص شده است. از نوع نام درایور مشخص می‌شود که سخت‌افزاری می‌باشد مربوط می‌شود. برای مثال صدا یا کارت گرافیک. در این مرحله روی گزینه‌ای که با علامت ضربدر مشخص شده است کلیک راست کرده و گزینه Update Driver Software را انتخاب کنید. در صفحه بعدی دو گزینه نمایش داده می‌شود که باید روی کلید Browse my computer for driver software کلیک کنید. در قسمت Browse باید اپتیکال درایو را انتخاب کنید (درایوری که سی‌دی مادربرد در آن قرار دارد ). حال با انتخاب گزینه Next ویندوز شروع به پیدا کردن درایور نصب نشده از داخل دی‌وی‌دی یا سی‌دی مادربورد می‌کند.

 

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...