تبلیغات

ویندوز ۹ رونمایی می‌شود

ویندوز ۹ رونمایی می‌شود

187034 ویندوز 9 رونمایی می‌شود

 از پایگاه سی نت، این شرکت بزرگ ارایه دهنده نرم افزارهای رایانه ای قصد دارد سیستم عامل ویندوز ۹ ( Windows 9 )را با نام درشولد ( Threshold )وارد بازار کند که این اقدام جدا از طرح گسترده مایکروسافت برای یکپارچه سازی دو سیستم عامل ویندوز و ویندوز فون انجام می شود.

 

سیستم عامل ویندوز ۹ شامل نسخه های مختلف از سیستم های عاملی که تاکنون از سوی مایکروسافت ارایه شده است . در این سیستم عامل سه نسخه ایکس باکس وان (Xbox One )، ویندوز و ویندوز فون عرضه می شود و قرار است که از این پس آنها در یک سیستم کلی به روز شوند.

 

Paul Thurott وبلاگ نویس مسائل اختصاصی ویندوز گفته است که به احتمال زیاد ، Threshold با نام ویندوز ۹ عرضه خواهد شد تا مایکروسافت را از شکست ویندوز ۸ دور سازد . به رغم تلاش های این شرکت ویندوز ۱/۸ نتوانست آماری فراتر از ۲۵ میلیون آپدیت را بدست آورد .

 

با وجود اینکه ویندوز ۸ در حال حاضر بیش از یک سال است که به بازار عرضه شده؛ ولی سهم این نسخه ، از تغییر سیستم عامل دستگاه ها ، همچنان در پشت سر آمار ویندوز ۷ قرار می گیرد.

پاسخ دهید

1 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۴:۵۲

Having read this I believed it was extremely enlightening. I appreciate you finding the time and energy to put this content together. I once again find myself personally spending a lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!