تبلیغات

چگونه از اطلاعات خود در ویندوز ۸٫۱ پشتیبان بگیریم؟ + ترفند

چگونه از اطلاعات خود در ویندوز ۸٫۱ پشتیبان بگیریم؟ + ترفند

تهیه image یا همان نسخه کپی از درایوهای هارد‌دیسک یکی از روش‌های متداول در پشتیبان‌گیری از اطلاعات ذخیره شده در هارد‌دیسک است.
 
95156207095442641179 چگونه از اطلاعات خود در ویندوز 8.1 پشتیبان بگیریم؟ + ترفند
با استفاده از این قابلیت برای ایجاد نسخه پشتیبان از درایو حاوی ویندوز، شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در بوت ویندوز یا دیگر بخش‌های آن براحتی با بازنشانی فایل ایمیج، ویندوز را به حالت اولیه بازگردانده و به استفاده مجدد از آن بپردازید. بسیاری از کاربران حرفه‌ای از ابزار System Image Backup در ویندوز یا دیگر نرم‌افزارهای تجاری مخصوص این کار برای ایجاد فایل‌های ایمیج از درایوهای هارددیسک کمک می‌گیرند.

 

 
 اگر شما هم جزو کاربران این ابزار در سیستم‌عامل ویندوز هستید و اکنون ویندوز خود را به ۱‌/‌8 ارتقا داده‌اید، احتمالا با مشکلی بزرگ مواجه شده‌اید! ابزار System Image Backup در جایی که باید باشد نیست! با تغییرات اعمال شده در این نسخه از ویندوز، دسترسی به ابزار System Image Backup کمی دشوار شده و برخی کاربران گمان می‌کنند این ابزار از ویندوز ۱‌/‌8 حذف شده است. خوشبختانه ابزار فوق همچنان در این نسخه از ویندوز نیز قابل استفاده بوده و دسترسی به آن به روش زیر امکان‌پذیر است:

 

۱ـ در صفحه شروع، عبارت File History را جستجو کرده و از فهرست نتایج روی گزینه File History کلیک کنید. (با مراجعه به بخش System and Security در کنترل پانل نیز می‌توانید به گزینه File History دسترسی یابید)

۲‌ـ‌ از گوشه پایین، سمت چپ پنجره به‌نمایش درآمده، روی گزینه System Image Backup کلیک کنید.

۳‌ـ‌ اکنون امکان استفاده از ابزار فوق در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید همچون ویندوز ۸ به استفاده از آن بپردازید. تنها کاری که ‌باید انجام دهید مشخص‌کردن محل ذخیره‌سازی فایل پشتیبان و کلیک روی Start backup است.

توجه

برای استفاده از ایمیج تهیه شده ‌باید پس از مراجعه به Settings روی Change PC Settings کلیک کرده و پس از انتخاب Update and recovery روی Recovery کلیک کنید. در نهایت در بخش Advanced Startup گزینه Restart now را کلیک کرده و زمانی که سیستم با منوی بوت آغاز به‌کار کرد، با انتخاب Troubleshoot روی گزینه Advanced Options رفته و System image recovery را انتخاب کنید. توجه داشته باشید در صورتی‌که قادر به بوت در ویندوز نباشید، می‌توانید از درایو راه‌انداز بوت ویندوز ۸ که روی فلش نصب می‌شود، کمک بگیرید.

 

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۴:۲۰

In fact no matter if someone doesn't understand after that its up to other users that they will help, so here it occurs.

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۴:۵۰:۴۸

If some one desires to be updated with hottest technologies therefore he must be visit this web site and be up to date daily.