تبلیغات

پاوربانک چیست؟ با پاوربانک‌های HuntKey بیشتر آشنا شوید

پاوربانک چیست؟ با پاوربانک‌های HuntKey بیشتر آشنا شوید

 

پاوربانک چیست؟ با پاوربانک‌های HuntKey بیشتر آشنا شوید

 
پاوربانک چیست؟ با پاوربانک‌های HuntKey بیشتر آشنا شوید
 

پاوربانک در واقع یک باتری همراه است که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلف استفاده نمود. این دستگاه در مواقعی که شارژ گوشی یا تبلت‌تان خالی می‌شود و به منبع برق دسترسی ندارید می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

 

 

در دنیای گجت‌ها یکی از مشکلات عمده‌ای که وجود دارد به باتری‌ دستگاه‌ها و میزان انرژی ذخیره شده در آنها مربوط می‌گردد. یکی از پرسش‌هایی که زیاد مطرح می‌شود این است که «چرا با وجود رشد فناوری و سخت‌افزار، مساله باتری حل نمی‌شود و این صنعت همچنان درجا می‌زند؟!». پاسخ این است که این تصور کاملا اشتباه است! صنعت ساخت باتری‌هایی با گنجایش بیشتر و ابعاد کوچک‌تر روزبه‌روز در حال توسعه و پیشرفت است! مشکل اینجا است که سرعت پیشرفت تکنولوژی ساخت تراشه، صفحه نمایش‌های بزرگ و غیره نسبت به به صنعت باتری بیشتر بوده و این موضوع کمی مشکل‌ساز شده است. در واقع تراشه‌ها مکررا بهبود یافته و قدرتمندتر می‌شوند و این معمولا به معنای مصرف بیشتر انرژی است. از سوی دیگر کاربردهای ما از گجت‌ها نیز بیشتر می‌شوند و این موضوع هم به معنی نیاز به باتری پرظرفیت‌تر است.

حتما برایتان پیش امده که در میانه روز شارژ باتری تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپتان تمام شود و شما نیز دسترسی به منبع انرژی برای شارژ مجدد آن را نداشته باشید. چنین وضعیتی برای یک خوره تکنولوژی غیرقابل تحمل است! حال راه حل چیست؟!

یکی از راه حل‌ها خریدن یک باتری اضافی برای هر یک از دستگاه‌ها است تا در صورت نیاز باتری آن را تعویض کنید، اما چند مشکل وجود دارد. اولا بسیاری از گجت‌های امروزی از باتری غیرقابل تعویض بهره می‌برند و هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود. دوما خرید باتری‌های اضافه برای هر یک از دستگاه‌ها هزینه‌های سنگینی را به دوش شما خواهد انداخت. سوما تعویض متداوم باتری گجت‌ها می‌تواند از عمر آنها کاسته و به آنها آسیب وارد کند.

اما راه حل دوم استفاده از پاور بانک است. همان طور که از اسمش پیدا است، پاور بانک در واقع یک منبع ذخیره‌سازی انرژی است که می‌توان آن را به راحتی جابجا نمود. پاوربانک یک باتری جداگانه است که بر روی آن یک درگاه ورودی برای شارژ کردن آن و یک درگاه خروجی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف و شارژ آنها قرار گرفته است. این ابزار در اشکال، ابعاد و ظرفیت‌های متنوعی در بازار موجود است. کمپانی‌های مختلف انواع پاور بانک را برای کاربردهای مختلف وارد بازار کرده‌اند.

شرکت HuntKey یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان پاور بانک است که محصولات خود را تحت گارانتی یک‌ساله آونگ روانه بازار نموده است. هانت‌کی چندین پاوربانک با ظرفیت‌های متنوع را وارد بازار کشور نموده که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • PBA2000: ابعاد کوچک با ظرفیت 2000 میلی‌آمپرساعت، مناسب برای دوربین، پخش‌کننده‌ها و تلفن‌های هوشمند 5 ولتی جریان پایین
  • PBA2800: ابعاد نسبتا کوچک با ظرفیت 2800 میلی‌آمپرساعت، ورودی 5 ولت و 800 میلی‌آمپر و خروجی 5.1 ولت و 600 میلی‌آمپر
  • PBA4400: با طراحی متفاوت و ظرفیت 4400 میلی‌آمپرساعت
  • PBA6000: با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت، ورودی و خروجی 1 آمپر و چراغ‌های نشانگر LED

شما با استفاده از پاوربانک به راحتی می‌توانید در هر جایی که باشید موبایل و تبلت خود را شارژ نموده و نگران خالی شدن شارژ دستگاه‌هایتان نباشید.

لیست محصولات هانت‌کی در وب‌سایت گارانتی آونگ موجود است.

 

 

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۷:۱۸

I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is required to get set up? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny? I'm not very internet smart so I'm not 100% certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Thank you

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۵:۰۹

It's impressive that you are getting thoughts from this article as well as from our discussion made at this time.