تبلیغات

نرم افزار XMedia Recode 3.1.8.6

نرم افزار XMedia Recode 3.1.8.6

دانلود تبدیل فرمت های فیلم به MP4 بدون حتی ذره ای کاهش کیفیت با سرعت بسیار بالا (در عرض چند دقیقه)

همیشه تبدیل فرمتهای فیلم به یکدیگر با مشکل کاهش کیفیت مواجه بوده است. نرم افزارهای زیادی با ارائه کیفیتها و فرمتهای مختلف و ادعای در سرعت و کیفیت تلاش داشته اند تا تبدیلی بدون کاهش کیفیت و با سرعت مناسب را انجام دهند ولی به دلیل مشکل داشتن اصل جریان نتوانسته اند این کار را انجام دهند.

 

نرم افزاری که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم در روشی کاملا متفاوت فیلمهای شما را به فرمت MP4 تبدیل کرده و به صورت منطقی و واقعی هیچ کاهش کیفیتی در آنها نمی دهد. البته این کار به دلیل وجود گزینه ای خاص در این نرم افزار که در سایر نرم افزارهای تبدیل نیست انجام می شود. دلیل انتخاب این نرم افزار توسط سافت گذر هم این امکان خاص در این نرم افزار بوده است.

 

البته هدف فرمت خروجی این نرم افزار معمولا دستگاه هاو Device های مختلف از برندهای مختلف است ولی چون MP4 یک فرمت عمومی و مناسب در این زمینه است این نرم افزار کار خود را روی آن متمرکز کرده است.

 

یک مثال خوب کاربرد این نرم افزار تبدیل انواع فرمتها جهت پخش در LCD ها و LED هایی که فرمتهای محدودی را پشتیبانی می کنند و یا قدیمی هستند مانند دستگاه های سونی می باشد.

 

این همه گفتیم ولی به نکته اصلی و گزینه کاربری این نرم افزار اشاره نکردیم. گزینه موجود در این نرم افزار گزینه Copy برای حفظ کیفیت صوتی و تصویری یک فرمت و در واقع فقط تبدیل کانینر (Container ) آن به فرمت MP4 است. بله. این نرم افزار با این گزینه در واقع فرمت را تبدیل نمی کند بلکه فقط کانتینر آن را تغییر می دهد تا دستگاه مقصد بتواند آن فیلم را بشناسد و پخش کند.

 

بعد از انتخاب فیلم مورد نظرتان کافیت در سربرگهای Video و Audio گزینه Copy را انتخاب کنید و به گزینه های دیگر کاری نداشته باشید. سپس فیلم را تبدیل کنید.

 

مزیت استفاده از این گزینه و این روش زمان کوتاه تبدیل هم هست. ما توانستیم یک فیلم استاندارد 4.3 گیگی با فرمت MKV را در عرض تنها 7 دقیقه به فرمت MP4 تبدیل کنیم بدون اینکه حتی مقدار اندکی هم افت کیفیت شاهد باشیم.

 

نکات:

1- این نرم افزار رایگان است و نیازی به کرک و سریال و رجیستر و ... ندارد.

2- شاید قبلا این نرم افزار را در سایتها دیده باشید ولی یک توضیح مناسب و کاربردی است که یک نرم افزار را برای استفاده هدفمند و سودمند معرفی می کند و هدف ما از معرفی این نرم افزار این مقصود بوده است.

3- توضیحات در نتیجه یک جریان Troubleshooting برای پخش یک فرمت در یک دستگاه خاص به دست آمده است و نتیجه تلاش متخصصین سافت گذر می باشد. پس لطفا بدون ذکر منبع آن را کپی نکنید.

لینک دانلود:

 

 

 

پسورد فایل: www.softgozar.com

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...