تبلیغات

دانلود CloneCD v5.3.1.4 - نرم افزار رایت سی دی های قفل دار و خش دار

دانلود CloneCD v5.3.1.4 - نرم افزار رایت سی دی های قفل دار و خش دار

CloneCD یکى از بهترین نرم افزارهاى رایت سی دى بشمار می آید. توسط این نرم افزار می توانید از فایلهاى صوتى، تصویرى و هرگونه اطلاعات خود کپى تهیه کنید. CloneCD می تواند تنها با چند کلیک ساده، تقریبا از هر نوع سی دى کپى بگیرید. این برنامه از ورژن 5 به بالا، نه تنها قادره از سی دى ها کپی تهیه کنه بلکه توانایى کپى از فرمت هاى DVD نظیر DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer und DVD-RAM را نیز دارد و همچنین از فرمت هاى iso و udf نیز پشتیبانى می کند.
از ویژگیهاى دیگر این نرم افزار فوق العاده عالى میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
اولین برنامه ساخت کپى که از قابلیت RAW-Mode استفاده میکند، کپى سی دى هاى CD-Rs and CD-RWs، بکارگیرى قابلیت SafeDisc 3 Copy Protection System، تقویت سکتورهاى ضعیف هنگام رایت سی دى، پشتیبانى از CD-ROMs, CD-Rs and CD-RWs ، ساخت کپى از روى CD/DVD drives, harddrive، درایوهاى مجازى و ایمیج ها، رایت سی دى بدون نیاز به ASPI driver و از همه مهمتر کپى سی دى هاى محافظت شده ( قفل دار )، کارى که اکثر نرم افزار هاى دیگه قادر به انجام آن نیستند.
SlySoft CloneCD قدرتمندترین نرم افزار رایت سیدی های قفل دار!!
Clone CD نرم افزاری برای Write گرفتن از سیدی های موزیک و داده است که صرف نظر از حفاظت شده بودن یا نبودن داده ها در برابر کپی، میتواند از آنها کپی برداری کند. واسطهای(Interface) این نرم افزار که برنده جایزه نیز شده اند، هر نوع CD را با کمترین تعداد کلیک های ماوس کپی میکنند. این برنامه به شما امکان ایجاد یکی از بهترین کپی های یک به یک را از داده های Original خود میدهد. حتی اگر نسخه اصلی CD صوتی شما در ضبط اتومبیلتان اجرا نشود، نسخه کپی شده آن اجرا خواهد شد.
از نسخه 5 به بعد، قابلیت کپی کردن همه نوع DVD به امکانات این نرم افزار افزوده شده است. همچنین Clone CD با فرمتهای ISO وUDF همخوانی دارد، ضمن این که دیسکهایی که با نرم افزار Saedisk3 حفاظت از کپی میشوند، در برابر Clone CD تاب مقابله نخواهند داشت.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار CloneCD:
- رایت دیسک ها به صورت ۱:۱ سی دی و دی وی دی
- پشتیبانی از فرمت های استاندارد ISO و UDF
- قابلیت تکثیر سی دی وی دی وی دی های خش دار
- قابلیت تکثیر سی دی وی دی وی دی های قفل دار
- قابلیت تکثیر سی دی وی دی وی دی با سرعت دلخواه
- اولین برنامه ساخت کپى که از قابلیت RAW-Mode استفاده می کند
- کپى از CD/DVD drives, harddrive ، درایوهاى مجازى و ایمیج ها
- کپی همه نوع CD و DVD و DVD های Dual Layer
- شناسایی درایوهای سی دی و دی وی دی بدون نیاز به فایل های ASPI
- کپی سی دی هایی که با نرم افزار ۳ Safe Disk محافظت می شوند
- پشتیبانی کامل از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

 

 

لینک دانلود: 

 

 

پاسخ دهید

2 نظر

مگا آپلود  ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۲:۴۹

سلام دوست خوبم - وب بسیار خوبی داری ما چهار تا دانشجوی رشته کامپیوتر هستیم و برای تامین خرج و مخارج تحصیلمون یک سایت آپلود فایل راه اندازی کردیم ، تا انسانهای شریفی مثل شما فایلهاشونو توش آپلود کنن و سایت بازدید بگیره و بتونیم تبلیغات و درآمدزایی کنیم . ما به حمایت امثال شما نیازمندیم لطفا سری به سایت ما بزنید و اگر لایق دیدید از سایت ما استفاده کنید . http://megauplod.ir

تبادل لینک  ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۵:۳۹

تبادل لینک هوشمند - با ثبت لینک خود در دایرکتوری ما شاهد افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ خود باشید با یک کلیک وبلاگتان را ثبت کنید... http://www.linc.ir