تبلیغات

Maxthon 4.4.3.4000 Final + Portable مرورگر پر قدرت و زیبا

Maxthon 4.4.3.4000 Final + Portable مرورگر پر قدرت و زیبا

Maxthon

Maxthon 4.4.3.4000 Final ماکستون که به عنوان MyIE2 شناخته می‌شود، در اصل یک مرورگر وب رایگان برای ویندوز مایکروسافت است. آخرین نسخه ماکستون، دارای قابلیت پشتیبانی از هر دو ترایدنت و موتور WebKit را می‌باشد. همچنین نسخه‌هایی از ان برای موبایل و سیستم عامل آندروید طراحی شده‌است.

وب افزارماکستون یکی از برندگان جایزهٔ 100 پاداش سینت در سالهای 2008 و 2009 بود و در سال 2011 ماکستون رتبهٔ 97 را در لیست بهترین محصولات سال که توسط PCWorld اعلام می‌شود را به دست اورد.
به گفته مدیر عامل شرکت بین‌المللی ماکستون مینگ جی «جف» چن، ماکستون در اصل توسط چانگیو (Changyou)، یک برنامه نویس چینی که می‌خواست برنامه‌ای برای سفارشی کردن مرورگراینترنت اکسپلورر بسازد طراحی شده‌است. چانگیو در بولتن بورد سیستم کاری خود را قبل از خروج از این پروژه در سال 2000 تغییر داد. چانگیو روش جدیدی برای توسعهٔ این برنامه را در پیش گرفت و در سال 2002 نسخه جدید، MyIE2 منتشر شد. MyIE2 به سرعت رشد کرد، با وجود کاربران جدیدی در سراسر جهان به کمک پلاگین‌ها و پوست و با کمک اشکال زدایی‌های پی در پی ماکستون در سال 2003 تا حدود بسیاری دگرگون شد.
در سال 1999 ، چن مرکز جهانی محدود شدهٔ مایسافت را در هنگ کنگ پایه‌گذاری کرد اما بعدها محل مرکز هنگ گنگ را به پکن تغییر داد. یکی از نخستین سرمایه گذاران این مرکز شرکت اسکایپ بود.
ماکستون یکی از دوازده مرورگر برتر توسط مایکروسافت در سال 2010 در سایت BrowserChoice.eu بود وب سایتی که به کاربران ویندوز مایکروسافت ساکن در منطقه اقتصادی اروپا پیشنهاد می‌دهد که با توجه به نیاز هایشان چه مرورگر وبی برای استفاده‌های انها از اینترنت بهتر است.

 

 

قابلیت های نرم افزار Maxthon:

  • قابلیت Tabbed Browsing
  • کنترل توسط حرکت ماوس
  • (با فشردن کلید ماوس و حرکت ماوس به جهات مختلف میتوانید فرمان های مختلفی اعمال کنید)
  • قابلیت ویژه Drag & Drop
  • حذف تبلیغات اینترنتی
  • RSS خوان
  • پشتیبانی از برنامه های جانبی Internet Explorer
  • پشتیبانی از پوسته های مختلف

 

 
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...